"אחרי ההפסדים הניצחון הרבה יותר מתוק "- חנן והדסה בן ארי בחרו להתגרש. להפסיד ולנצח כמו אלופי עולם . הודעת הפרידה של היוצר והזמר חנן בן ארי בפוסט יצרה באזז